Minimaran 2014 avgörs via medlems röstning

Vi har tyvärr fått problem med den jury som skulle bedöma Minimaran bilderna. För att inte ytterligare försena resultatet så har styrelsen beslutat att låta medlemmarna rösta fram vinnarna. “Röstsedel” kommer att mejlas ut till klubbmedlemmarna med komplett info senast söndag 26 oktober. Bilderna kommer att tillgängliggöras, så att man kan bedöma dem, via en länk i samma mejl till en OneDrive folder (i molnet).  Rösterna skall ha kommit in senast söndagen 9 november via mail till cristianlintrup@hotmail.se.

5 priser delas ut: bästa enstaka bild för respektive tema, totalt 4 teman ger max 4 vinnare här. Dessutom tävlar vi på en kollektion dvs flera bilder på ett utvalt tema av de totalt fyra. Detta är första gången vi prövar medlemsröstning så det ska bli spännande att se resultatet.