SE KLUBBENS VÅR PROGRAM

Hej!
Först vill vi bara nämna att vi hade en rekordanslutning vid vårt senaste klubbmöte, en hel del nya ansikten dök upp vilket var härligt! En del var intresserade av Daniel Prembäcks mini workshop kring “hemmastudio” andra sökte sig hit för Arnes bilder från Marrakesh.

Styrelsen har nu satt ihop vårens program som vi också presenterade vid mötet:
26 mars och 9 april kör vi del II respektive del III av vår grundkurs
22 april har vi nästa klubbmöte med Jens Olof Lasthein en danskfödd fotograf med Sverige som bas. Jens Olof är en mycket bred fotograf med bland annat en hel del utställningar bakom sig.
27 april är vi värdar för SVEFOS BILD-14 jury presentation – se SVEFOS hemsida för mer info.
17 maj har vi vårens utflykt som går till Sandemars Naturreservat vi Dalarö – vi samlas på eftermiddagen vi 16:00 (mer info kommer).
3 juni går årets minimaraton av stapeln. En av 2 bildtävlingar som klubben arrangerar. I år håller vi till på Söder (mer info kommer).
12 juni har vi sista klubbmötet före sommaruppehållet. Vi gästar Fotografiska och utställningen “Genesis” av Sebastiao Salgado efter fikar vi och pratar om utställningen.