HÄNG MED PÅ KLUBBENS MINIMARA DEN 3 JUNI KL. 18:00

MINIMARAN 2014 – 3 juni 2014

Mini maran är klubbens traditionella sommartävling som utspelar sig på en begränsad plats under en begränsad tid och med ett visst antal teman som levereras till deltagarna vid träffpunkten.

Årets tävlingsområde är Södermalm: Götgatan från Slussen söder ut mot Folkungagatan och sen väster ut på Folkungagatan med gräns vid Renstiernas gata. Sedan Renstiernas gata ned mot  Stadsgårdskajen till och tillbaka till Slussen.

Träffpunkt: Slussen (Södermalmstorg) utanför T-banan.

Bilder och inlämning: Maran innefattar 4 teman varav ett (1) av dessa fyra teman (4) skall vara en kollektion på 3 bilder, de övriga tre teman skall vara enstaka (1) bild per tema. Totalt kan 6 bilder kan lämnas in. Endast bilder tagna på plats den 3 juni 2014 på plats Endast digitalt (inga påsiktbilder) i JPG  format med en längsta bildsida på maximalt 1024 PPI (pixlar per tum). Bilderna får bildbehandlas i t.ex. Photoshop, Lightroom eller  liknande program. Varje bild namnsätts med respektive tema namn, för kollektionen anges även bildnummer (1-2-3).

Inlämning av bidragen sker via e-post senast 8 juni (söndag) kl 24:00 till info@erifk.se

Kontakta tävlingsledaren Cristian Lintrup om du undrar något: cristianlintrup@hotmail.se.