ERIFK placerade sig i SVEFOS Bild 13 tävling

Tre (3) medlemmar med totalt 18 bilder deltog i SVEFO´s Bild 13 tävling och lyckades placera klubben på en 5:e plats totalt. Detta ger en blodad tand för vi vet att vi kan bättre till nästa gång. Se hela resultatet och även bilderna här. Under hösten kommer “SVEFO Utställningen” att ske som även den är en fototävling (som sedan ställs ut i samband med redovisningen). Så gå gärna igenom ditt bildarkiv eller fotografera ännu mera under sommar-tidig höst. Mer information om SVEFO utställningen kommer på hemsidan, keep yourselves posted.

Även vår klubb har ytterligare en tävling under hösten och det är klubb mästerskapet. Vi återkommer med mer information om KM inom kort men i stort sett kommer regelverket att se ut som tidigare.