DAGS FÖR KLUBBMÄSTERSKAPET 2013

Hög tid att förbereda bilderna för inlämning till klubbmästerskapet 2013!
Vi ser fram emot era bilder och att kunna dela ut ett antal fina priser till vinnarna i respektive klass. Förutom en vinnare i respektive klass koras bäste fotograf. Totalt 4 priser delas ut!
Redovisning av KM kommer att ske till vårt december möte ( 5 december) då meriterade Enskede Fotoklubb presenterar och motiverar utfallet.
Har du frågor kontakta Cristian Lintrup, 070-648 1594 eller cristianlintrup@hotmail,seVi tävlar, som vanligt, i 3 klasser:
A) Enstaka färg bild – max 3 bilder per deltagare
B) Enstaka svart vit bild  (monokrom) bild – max 3 bilder per deltagare
C) Kollektion med minimum 2 och max 3 bilder – max en kollektion per deltagare, kan vara färg eller s/v eller blandat.

Totalt max 9 bilder per deltagare!

KM är enbart digital (inga utskrifter) och alla bidrag levereras som JPG filer med max längsta sida på 1024 pixlar.

Varje bild skall namnsättas enligt följande: klass_sekvens nummer_ ditt namn (exempel: A_1_cristianlintrup = färg bild 1 av Cristian Lintrup)
Bilder som deltagit tidigare i någon av ERIFK:s tävlingar får inte delta men gärna bilder som deltagit i andra tävlingar.

Samtliga bidrag skall mailas till följande adress:
utstallning@erifk.se senast söndag 3 november!